woensdag 6 juni 2012

Van de regen in de drup

Vanochtend met de eend naar mn werk, in de regen, over de dijk. Mooi hoor;



Over 2cv en regen gesproken. Wat dacht u van deze foto? We hebben het over 1950 in Parijs, Rues des Plantes. Schit-te-rend!


Los van de regen een dilemma; ik heb al een paar jaar een blog via weblog.nl (http://mneendje.weblog.nl/). Die gingen digitaal verhuizen, een migratie. Het werd bijna een emigratie want het duurde niet de geplande twee weken (of zo iets dergelijks) maar maanden en maanden. Dat duurde zo lang dat ik maar op Blogspot ben verder gegaan. Toen mn weblog weer opdook kon ik niet meer inloggen, bij de meeste berichten waren de foto's verdwenen, alle berichten stonden dubbel, opmaak weg etc. etc. Kortom, allemaal gedoe. Van de regen in de drup. Nu dus twee blogs. Dat betekent berichten van deze blog naar mn oude overbrengen of andersom. Wat is wijsheid? Wat is beter, weblog.nl of blogspot.com Het lukte vandaag weer niet om in weblog te komen, weblog loopt af en toe vast, zit reclame tussen de berichten, sommige foto's openen niet, dus denk dat ik het antwoord al gegeven heb.....

1 opmerking:

  1. Ik denk idd dat je het antwoord al gegeven hebt ...en ... ik ben het met je eens. Of je verdiept je in Wordpress, kan ook.

    BeantwoordenVerwijderen